欢迎您访问高中作文网,请分享给你的朋友!

当前位置

首页 > 美文欣赏 > 美文欣赏 > 一朵红红的玫瑰(双语美文)

一朵红红的玫瑰(双语美文)

作者:作文网 来源:网络整理 时间:2014-05-04 字体: 手机浏览

一朵红红的玫瑰(双语美文)

A Red, Red Rose/Robert Burns(1759–1796)

一朵红红的玫瑰/罗伯特。彭斯  

  O my luve is like a red, red rose,
  
  啊!我爱人象红红的玫瑰,  

  That's newly sprung in June;
  
  在六月里苞放;  

  O my luve is like the melodie
  
  啊,我爱人象一支乐曲,  

  That's sweetly played in tune.
  
  乐声美妙、悠扬。  

  As fair thou art, my bonie lass,
  
  你那么美,漂亮的姑娘,  

  So deep in luve am I;
  
  我爱你那么深切;  

  And I will luve thee still, my dear,
  
  我会永远爱你,亲爱的,  

  Till a' the seas gang dry.
  
  一直到四海涸竭。  

  Till a' the seas gang dry, my dear,
  
  直到四海涸竭,亲爱的,  

  And the rocks melt wi' the sun;
  
  直到太阳把岩石消熔!  

  And I will luve thee still , my dear,
  
  我会永远爱你,亲爱的,  

  While the sands o' life shall run.
  
  只要生命无穷。  

  And fare thee weel, my only luve,
  
  再见吧,我唯一的爱人,  

  And fare thee weel a while;
  
  再见以,小别片刻!  

  And I will come again, my luve,
  
  我会回来的,我的爱人,   

  Tho'it wre ten thousand mile!
  
  即使万里相隔!